19 Eylül 2007

Severim...

(Her ne kadar yazinin basligi severim olsa da:) Sevmem aslinda rutin islerimi aksatmayi. Sanal gunlugum de rutin bir is oldu benim icin ciddi ciddi. Amma velakin, su uc gunluk dunyada bir yer tutunalim cabasi yok mu, kopardi bizi diger butun sevdigimiz mesgalelerden... Daha da devam ediyor ama, azicik kacamak da hakkimizdir dedik, Lavantin kardesimden gelen davete gec de olsa icabet ederek sevdiklerimizi yazalim diye basladik...

Benim bu hayata gelmeme vesile olanlari, beni buyutenleri, bana ogretenleri, beni egitenleri vefali bir sevgiyle severim. Buyukleri dinlemeye bayilirim. Kucuklugumden beri bilhassa babamin anilari bana masal gibi gelirdi, kahramanlik destani gibi:) Simdi simdi yasadikca daha iyi anliyorum, buyuklerin anlattiklarini can kulagi ile dinlemenin neden gerekli oldugunu: Tecrube konusuyor da ondan...
Onlarsiz yarim olurdum dedigim ailemi, yavrularimi severim. Sukretmeyi severim Rabbime, bu guzel muhabbeti tattirdigi icin. Ailemle gecirdigim zamanin her ani cok degerlidir, hic bir seye degismem.
Dostlarimi cok severim. Bazen olur ya, mesafe girer araya, sadece bedenen; iste o zaman arayip sormayi severim. Aranip sorulmayi da severim:) Hic beklemedigim bir anda calsa telefonum, bir mail alsam bir dosttan; dunyalar benim olur...
Insanlari severim amma, yanlizligi da cok severim. El ayak cekilince bulundugum mekandan; okumayi, yazmayi, dusunmeyi, hayal kurmayi, dua etmeyi... severim. Siginmayi, Yuceler Yucesine siginip huzur bulmayi da...
Ote beri karistirmayi, dolap cekmece duzeltmeyi pek severim:)
Cocuklari, bilhassa okul oncesi cocuklarini cok severim. Onlarla konusmayi, onlari konusturmayi, temiz yureklerindekini dinlemeye bayilirim.
Soyle guzeeeel bir sohbete bayilirim. Hediye almayi cok severim ama vermeyi daha cok severim:))
Turk sanat musikisi ve tasavvuf musikisine hayranim. Dinlemeyi de, soylemeyi de pek severim:)
Ekleme sevgi:)) Yazdiktan sonra okuyunca gordum, ne ayip bana; Kardeslerimi yazmamisim. Yasim ilerledikce kiymetlerini daha cok anladigim, her gecen gun daha bir sevdigim, ozledigim, birlikte olmaktan cok keyif aldigim kizkardeslerimi de cok severim. (erkek kardesim yok zaten:)))

Listem uzun... Ama bunlari yazmak cok iyi geldi bana, kaptirdim gidiyorum, sevdiklerim daha cooook uzun olsa da birakayim burada... Ara ara dusunmeli aslinda, neyi neden sevdigimizi. Sukrumuz de artar bu vesile ile... Ben de butun sevdiklerime sahip olmanin sukruyle, Afiyetle' nin usta ahcilari Esma ve Aysenur'u ve sevgili Nihan' i davet ediyorum bu oyuna.

Not: Fotograf gordugunuz gibi Pisa Kulesinde cekildi. Kizim dayamis sirtini egik kuleye, abisi de devrilmesinler diye ittiriyor yazik. Cocuk tutmasa yikilmislardi:)))

10 Yorum:

nino dedi ki...

harika bir fotograf olmus benide animsadiginiz icin cok sevindim sevgiler

lavantin dedi ki...

Sevgili Nurgül, ne güzel yazmışsın!
Ben bu oyunu çok sevdim, çünkü insanların hoş ve güzel yönleri ortaya çıkıyor.
Çocuklarını rabbim bağışlasın, ne güzeller.
Selametle...

serinmavi dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın....Çocuklarını Allah (c.c)bağışlasın,çok tatlılar....Selamlar.....

umm eyyub dedi ki...

SA,
Cocuklar gercekten cok buyumusler.Artik memkekete donmussun duydum cok sevindim.
Insaallah cocuklar okullarina alismakta gucluk cekmezler.
Selam ve muhabbetle Ramazaniniz mubarek olsun.
Umm Eyyup

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Merhaba
Dolap çekmece karıştırmayı, düzeltmeyi ben de çok severim :))
Hep sevdiklerinle olman dileğiyle...

Bir Anne dedi ki...

Nihan'cigim, yazdiklarindan daveti kabul ettigini anliyor, sevdiklerini okumayi dort gozle bekliyorum:))
Lavantin, bence de guzel oldu bu oyun. Sagol davetin icin:)
Serin Mavi, Amin canim. Butun yavrulari da insallah...
Ummu Eyyub, donduk ya, biz de seviniyoruz. Hadi siz de gelin artik. Hem oglunuz da burda madem:) Bizim oglanla kavustular ya, ikisinin de keyfine diyecek yok gibi:)
Burcu, demek sen de seversin once karistirip dagitmayi, sonra toplamayi:)))

Ayşe dedi ki...

Nurgülcüm, ne güzel anlatmışsın sevdiklerini, cidden ne güzel oldu bu oyun..maşallah çocuklarında çok güzeller, hele resmin konusunu çok beğendim..demek döndünüz bile..yeni hayatınıza alışmanız inşallah kısa sürer...bu arada İzmir e mi döndünüz merak ettim de?

Bir Anne dedi ki...

Sagolasin Ayse'cigim, maalesef Izmir'de degiliz:(( Ankara' yi da kusturmek istemem tabi:) Siz de tasiniyorsunuz galiba, dur hemen gideyim senin sayfana, bir gelisme var mi bakayim...

yaren dedi ki...

Merhaba
sayfalarda gezinirken yazinizi gördüm,okudum,cok sevdim.Ne güzel anlatilmis.Sevdiginiz ne cok sey varmis.Neseli hayat dolu oldugunuzu tahmin ediyorum.Insal. hep sevdiginiz seyler olur hayatinizda.

Bir Anne dedi ki...

Cok tesekkur ederim Yaren, Bilmukabele diyorum guzel duaniza:)