30 Ekim 2007

Ankara 13. Sanat ve El Sanatlari Fuari

Gecen hafta Ankara Ataturk Kultur Merkezinde mekan bulan Sanat ve El Sanatlari Fuarini ziyaret ettim. Cok da iyi etmisim, birbirinden guzel ve en onemlisi ise yarar sanat eserleri sergileniyor ve satisa sunuluyordu. Cok guzel vakit gecirdim. Cektigim fotograflarin hangi sanatci veya kuruma ait oldugunu not etmedigim icin cok ayrintili bilgi veremiyorum maalesef. Fakat fuar ve katilimcilar hakkinda pek cok bilgiye ArtsAnkara' dan ulasabilirsiniz. Fuarda neler ve kimler yoktu ki? Pek cok yabanci ulkeden (Misir, Filipinler, Hindistan, Turkmenistan, Senegal, Maceristan, Ozbekistan, Rusya, Tayland, Gambia, Gana, Kirgizistan, Iran, Pakistan ve daha pek cogu...) katilimcilar ve Turkiye' nin dort bir yanindan yoresel urun ve sanat eserleriyle stand acan sanatci ve kurumlar rengarenk bir atmosfer olusturmustu.

Iste fuardan bir kac ilginc kare: (Gerci cogu sergici fotograf cekmeme izin vermedi ama, kimi kacamak:) kimi de izinli cektigim bir kac fotografi seyrinize sunuyorum.)


Ates yardimiyla cama birbirinden guzel sekiller veren cam sanatcilari ve birbirinden guzel eserleri


Hangi ile ya da kuruma ait oldugunu hatirlayamadigim cok guzel bir yama calismasi. Cok buyuk bir ortu idi bu, ben ancak bir kismini goruntuleyebildim. Sanirim her karenin bir anlami olsa gerek. Cok guzeldi.Fuardaki standlardan en ilgi cekici olani kukla gosterisi yapilan yerdi. Kuklalarin dans gosterileri seyircilerin de katilimlariyla tam bir eglenceye donustu. Aslinda "Sayin Kukla Ankarali Seymen" in oyun havasi esligindeki gosterisini kaydettim ama, yayinlamakta teknik sorunlar yasiyorum. Problemi cozebilirsem sizlerle paylasacagim insallah. Gosteriler "Kukla Merkezi" tarafindan gerceklestirildi. Gercekten cok basariliydi.
Birbirinden sevimli Matruskalar

Ihtiyaciniz varsa bu Hun Macar cadirina 4500 YTL karsiliginda sahip olabilirdiniz. Ev almaktan ucuza gelir:) Kurarsiniz bir seyranlik tepeye, oo ohh. Anlamadigim kim alacak bunu, koymuslar ama kapinin onune.

12 Yorum:

nino dedi ki...

ben kuklalardan alabilirmiyim :D

www.edasuner.com dedi ki...

teyzemde gitmiş anlatıyordu tam senlik diye resimler için sağol canım

Bir Anne dedi ki...

Buyur Nino' cugum istedigin kukla olsun:)
Gercekten cok hostu Eda, bence de tam senlik bir yerdi gercekten:) Orda aklima da gelmedin degil hani:)

ceyt dedi ki...

çok güzel resimler.cam ve kuklalara bayıldım.teşekkürler canım

Bir Anne dedi ki...

Ben tesekkur ederim Ceyt, begendigine sevindim:)

nino dedi ki...

ayyy sorma canim ya yorgun dusuyorum aksamlari coook hemde yemek yapmak bile zor oluyo ama ev ahalisi bu kiz okuyo demiyoki yemeeeeeeeeeeeeeek diyo :D gece 11 de yattim ama bayilcaktim eskiden 2 lere kadar otururdum :D simdi okulluolunca zor oluyor ders calismak gerekiyo hergun tekrar filan bide yemek koca cocuk :D derken nino bitiyo gec olmadan dualariniza muhtac kardesinizden sevgiler ;)

Bir Anne dedi ki...

Canimcigim, Nino' cugum, seni coook iyi anliyorum. Ben de aradan kaaaac yil gectikten sonra is hayatina baslayinca aynini yasamistim. Ama inan bana, bunlar guzel ugraslar. Bence bir kadinin kendine ihtiyaci olan insanlar oldugunu bilmesi, onlar icin cabalamasi kadar guzel bir sey yok. Kiymetini bil derim, baska bir sey demem:) Tabi kendini de ihmal etmeden.

yaren dedi ki...

Ne güzel zaman gecirmisindir.Keske bende orda olsaydim.Yazin galiba Ankarada böyle faliyetler fazla olmuyor.O Hun Macar cadirinida türkyede vatandasin bahcedinde düyünemiyorum:))Acaba bu cadiri kullanan varmiki merak ettim.
Bu güzel resimleri bizlerle paylastigin icin tesekürler.

Bir Anne dedi ki...

Keske olsaydin Yaren, gezerdik ne guzel:) Sanirim yakinlarda bir de hediyelik esya fuari olacak, ona da gidersem aktaririm size insallah. Cadiri mi, belki kulturel etkinliklerde filan kullaniyorlardir, ne dersin? :))

lavantİn dedi ki...

Canım, teşekkürler bizlere bu güzel görüntüleri ulaştırdığın için. bayılıyorum el sanatlarının her çeşidine.
Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Çok teşekkürler bizlerle paylaşımda bulunduğun için.Eğlenceli bir gün olduğu kesin.

Sevgilerle

Bir Anne dedi ki...

Ben tesekkur ederim, Lavantin ve Gul. El sanatlari gercekten guzel ve eglenceli bir gundu, evet:)