08 Ekim 2007

Geceniz Mubarek Olsun...
"Biz onu (Kur'an'ı) Kadir gecesinde indirdik. Kadir gecesinin ne olduğunu sen bilir misin? Kadir gecesi, bin aydan hayırlıdır.. O gecede, Rablerinin izniyle melekler ve Ruh (Cebrail), her iş için iner dururlar. O gece, esenlik doludur. Tâ fecrin doğuşuna kadar." (Kadir Suresi )

Kadir gecesi ile ilgili hadisler:

  • "Kadir gecesini, kim sevabına inanıp onu kazanmak ümidiyle ihya ederse, geçmiş günahları affedilir." (Müslim, 769)
  • Hazreti Aise' den rivayetle: "Ey Allah`ın Resulü," dedim, "şayet Kadir gecesine tevafuk edersem nasıl dua edeyim?" Şu duayı okumamı söyledi: "Allahümme inneke afuvvun, tuhibbu`l-afve fa`fu anni. (Allahım! Sen affedicisin, affı seversin, beni affet.)
    (Kutubu Sitte: 1864)

10 Yorum:

damak tadı dedi ki...

Kadir gecen mübarek olsun..Tüm duaların ve isteklerin kabul bulsun.Herşey gönlünce olsun..Sevgiler..

Kocaman öpüyorum seni..

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiller dilerim canım...........

zehra dedi ki...

kandılınız mubarek olsun allah tekrarını nasıb eder ınsallah,

Bir Anne dedi ki...

Cok tesekkurler arkadaslar, sizlerin de kandilleriniz mubarek olsun. Bayrama hayirla ulasmaniz temennisi ile...

lavantİn dedi ki...

Geçmiş kandilin mübarek olsun canım.
Sevgiler...

Calimero Mutfakta dedi ki...

Allah razi olsun.. insallah affedilenlerden oluruz..

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzur dolu bir bayram diliyorum....
Selam ve sevgiler....

M.AKIN dedi ki...

sizinde kandiliniz m�barek olsun inan�n siteniz �ok g�zel olmu� ba�ar�lar

Bir Anne dedi ki...

Guzel ve icten dualara icten aminler diyorum ben de. Hos yorumlarla renk katiyorsunuz, tesekkurler arkadaslar:)

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

Güzellik,birlik,beraberlik dolu herzaman bir öncekinden daha güzel daha mutlu bir bayram geçirmenizi diliyorum.Sevgilerimle