15 Ekim 2007

Komsuda Piser, Bize de Duser

Bugun sizlere komsularda gorup denedigim iki tarifi sunuyorum. Her ikisi de basariyla sonuc vermistir. Tesekkur ederim arkadaslar.

Ilk lezzet sevgili Sevda' dan:
Hurmali Muffin:
Sevda' nin guzel tarifinin orjinal adi Damla Cikolatali Muffin' dir, yanlis anlasilmaya:) Velakin bendenizin malzeme eksikliginden dolayi yaptigi degisiklik, muffinlerin isimlerine de yansimak zorunda kaldi; zira degisiklik tamamen isimde gecen malzeme ile ilgili idi:) Evde damla cikolata olmayinca hurma kullandim. Dolayisiyla benim muffinin adi Hurmali Muffin oldu.
O gun kizim arkadaslarini pijama partisine davet etmisti. Gece yatmadan once birer bardak soguk sutle yediler muffinlerini ve cok da begendiler. Sagolasin Sevda' cigim.
Ikinci lezzet Nihan' dan:
Bayram icin ne yapsam deyu kara kara dusunurken, Nihan' in sayfasinda benim de eskilerde yaptigim bir tatliyla karsilastim. Tadi gibi goruntusu de hos olan Gul Tatli, Ramazan Bayrami icin bicilmis kaftandi bence. Tarifi bire bir uyguladim ve cok da memnun kaldim. Tesekkurler Nihan' cigim.

5 Yorum:

CiMCiME'NiN ANNESi dedi ki...

merhaba,
sitenizi takip ediyorum.cocuklarinizla mutlu ve saglikli gunler diliyorumsizlere.
teknik bir sorum olacak.picasada hazirladiginiz slaytlari sitenize nasil ekliyorsunuz?

M.AKIN dedi ki...

ya siz ne marifetlisiniz :)gine yeni tarifler görüyorum inanın deniyeceğim şu muffini çocuğumun doğum gününde:)

Bir Anne dedi ki...

Merhaba Cimcime' nin annesi:) Ben de Cimcime ile size saglik sihhat temenni ediyorum. Picasa albumleri ile ilgili bir yazi hazirlayacagim yakinda, baska soranlar da oluyor cunku. Ins oradan okursunuz, kolay gelsin...
Sevgili M.Akin, deneyin ya, cok da kolay. Linki takip edersiniz. Ben sadece Sevda' nin verdigi tarifi uyguladim, asil maharet onda:)

nino dedi ki...

canimmmmm valla bence goruntude super olmus :) sanirim ikinci yontemle yapmissin ve bence basarili olmus :) tadinida begendiginize coook sevindim canim. ilk katlama yontemi tek tek oldugundan baya bir ugrastiriyor, ikinci yontemi ilk kez denedim bu sefer bende ve guzel oluyor daha az ugrastiriyor optum cnaim

Bir Anne dedi ki...

Evet Nihan' cigim, ikinci yontemle yaptim. Digerinde hamurlari tek tek kes, ugras... Bana gore degil kardes:) Kizimin da yardimiyla cogunu da 3 kat yaptim, biraz kalin mi actim bilmem, 4 kat yapinca gullerim kocaman oldu da:)