16 Aralık 2007

Nerelerde miydim? Misafirlerim Oldu, Misafir Oldum...:)

Uzun bir aradan sonra yeniden burada olmak cok guzel. Ozlemisim... Elimde olmayan teknik sebeplerden dolayi bir sure yayina ara vermek zorunda kaldim:) Ozur diliyorum....
Fakat bu sureyi hic de bos gecirmedim. Hatta Turkiye' ye dondugumden beri gecirdigim en yogun aydi diyebilirim. Bundan da cok memnunum, ne guzel oldu ama:)
Once ablam geldi ziyaretime. Onunla carsi, pazar, mall, fuar, neresi varsa gidilecek, gezilecek; gittik, gezdik bir guzel. Uzun zamandir ihtiyacim olan "shopping therapy" esnasinda yakinlarimdan birinin, hele de ablamin olmasi bana cok buyuk destek verdi, terapi daha cabuk sonuc verdi. Ama doktor tekrarlanmasi gerektigini soyluyor:)
Ayrica Amerika' da birlikte uzun yillar gecirdigimiz can arkadaslarimin coguyla ayni sehirde ikamet etmenin verdigi sevinc ve heyecan yetmedi, biz firsatlari degerlendirip bir araya gelmeye de basladik. Aman masallah:)
Amasya' dan Rabia da eslik edince bize, keyfimize keyif eklendi. Once Hatice' nin kahvalti sofrasinda, sonra Yasemin' de bir araya geldik. Tabi "sofra bahane, maksad muhabbet" dedik ama, yine de birbirinden guzel lezzetleri mideye indirmeden edemedik. Asagidaki foto Hatice' cigimin sofrasi, Yasemin "mutlaka cek, bloguna ekle, Amerika' daki arkadaslar gorsun" diye tembihledi ama, Yasemin' cigim, senin sofrani cep telefonumun kamerasi ile cektigim icin simdilik ekleyemiyorum:( Bilhassa makarna boregin harikaydi canim.
Yukaridaki birbirinden guzel cocuklarin fotolarini da annelerine sormadan ekledim ama, bana kizmazlar insallah diye umid ediyorum:) Cocuklarin isimlerini yazmiyorum, eski arkadaslara kucuk bir test olsun, bakalim taniyabilecekler mi cocuklari, buyumus hepsi masallah...

12 Yorum:

Yaren dedi ki...

Cok güzel günler gecirdigin belli oluyor güzel tariflerden bir üzerine gezmek alisveris olunca oh ne güzel.Harika tarifler ellerine salgik,iyi pazarlar.

Bir Anne dedi ki...

Tesekkurler Yaren,
Sana da hayirli pazar aksamlari ve yeni haftada guzellik, mutluluklar...

M.AKIN dedi ki...

ah nurgül ablacığım nasıl sevindim aramıza dönmene ...senin adına çok sevindim ablanızdan Allah razı olsun pisikoloğa destek olduğu için...:)yani terapide büyük payı olduğu için eminim doktorun 3 seyansda kat edemediği yolu 1 muhabbeti gülümsemesi elini tutması çözmüştür belkide o anda doktorunuzun size ihtiyacı vardır kimbilir:)arkadaşlarınızla hoş vakit geçirdiğinizede ayrıca çok sevindim Rabia hatice yasemin ablalardanda Allah razı olsun sevgilerimle sofraların ikiside çok güzel yiyeceklerin hepsi birbirinden harika ellerin kolları dert görmesin çok öpüyorum...

Bir Anne dedi ki...

Tesekkurler Melekcigim,
Anlasilan sen de terapi oldun, cok iyi anlamissin beni:)
Guzel ve samimi sozlerin icin candan tesekkurler,
Sevgiler...
Nurgul

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Sofralar gezmeler alışverişler ablayla gezmeler ne güzel günler geçirmişsiniz.Maşallah.İnşallah günleriniz hep böyle güzel geçer.

Umm Eyyub dedi ki...

SA,
Sevgili anne Resimler icin cok tesekkurler Masallah, cocuklarin hepsi de ne kadar cok buyumusler. Tahmin edersinki ben onlarin hapsini tanidim. En kucukleri sanki daha cok buyumus gibi, Serra Hanim cok tatli olmus. hepsinin annelerine cok selamlar. InseAllah yuz yuze de gorusmek nasib olur.
Yemekler de cok guzel gorunuyor oradaymisiz ve de yemis gibi olduk.
Bayraminizi kutlar saglik ve afiyetler dilerim. Aileye de selam ve hurmetler.
Umm Eyyub

Ayşe dedi ki...

Sevgili nurgulcugum, donmene ve tekrardan yazmana cok sevindim, inan endise etmeye baslamistim bu kadar ara verince...masallah cok guzel gunler gecirmissin dolu dolu hemde..ne guzel ablan gelmis, eski dostlarinizla bulusmussunuz..Rabbim guzel gunlerimizi daim eylesin insalllah...

Ayşe dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir Anne dedi ki...

Tesekkurler arkadaslar,
Evet, gercekten guzel gunlerdi:)

yasemin canli dedi ki...

nurgulcugum,
ayni aramizda konustugumuz gibi eminim amerikadaki arkadaslar bu resmi ve bu muhabbeti gorunce derinden bir AHHHHH! cekmislerdir, biz de elimizi cabuk tutup tekrarini yapalim en kisa zamanda beklerim bu arada amerikadaki arkadaslara da sesleniyorum ankarada hepinize yer var, buyrun gelin:)))

Adsız dedi ki...

merhaba nurgul abla,
ablan gelmis beraberce guzel memleketimizin guzel sehrini kose bucak gezmissiniz.ikiniz icinde cok iyi bir terapi olmus masallah.sizin adiniza cok sevindim.ayrica bir zamanlar gurbet ellerde sevincide mutluluguda gercekten yurekten paylasan dostlarla bir araya gelmek terapinin etkisini pekistirmistir degilmi?allah muhabbetinizi arttirip gorusmelerinizi daim eylesin insaallah.cocuklarin hepsi cok buyumus masallah cok tatli olmuslar.sofrada cok guzel gorunuyo eee arkadaslar marifetli olunca baska biseyde beklenemezdi zaten degil mi?butun arkadaslara slm.hepinizi cok ozledim.nasipse bizlerde memlekete donup sizin veya baska dostlarin guzel sofralarina konuk olup onlarida konuk ederiz insaallah.
sizelerinde dost catlatan guzel sofralariniz ve bu sofralara gercek tadi veren guzel muhabbetleriniz devam eder insallah.sende resimler cekersin. bizde sayende gormus oluruz hem guzel sofralari hemde zamanin ne kadarda cabuk gectiginin adeta bir gostergesi olan guzel cocuklari....

saglicakla kalin
figen

Bir Anne dedi ki...

Evet Yasemin de yeniden durum beyaninda bulunmus:))) Catlatma ve muhabbet durumlari bakimindan:)))

Figencigim, iste gordugun gibi canim. Bak Yasemin de onaylamis durumu, zaten ben onun kiskirtmasiyla yazmistim:), bekliyoruz canimcim, kollarimizi kocaman actik, bekliyoruz:)))
Dualarina amin diyorum canim. Gonulden...
Sevgilerle