08 Ocak 2008

Daha Dun Kucucukken..

Yeni mekanimiza yerlesme calismalarimiz devam ededursun, bendeniz kiyida kosede ne varsa sergileme cabasindayim bu gunlerde.
Sergi temalarimizdan biri "ilk adimlar".
Cocuklar buyume sevdasinda, boylar bizimkileri kah asti, kah yaklasti.
Buyumelerine sevinen, ama o minik ayaklari ozleyen "bir anne" olarak yeni actigim "Kucuk Oneriler" kategorisinin ilk yazisini da boylece sizlere sunmus oluyorum.
Kucuk onerim de su oluyor: Yavrulariniz hala minik ayakliysa saklayin o minik ayaklarin kablarini:) Artik 30lu, 40li numaralar giyiyorlarsa, bizimkiler gibi; karistirin sandiklari, dolaplari, bulun bulusturun ve daha dun bu kadardin iste diye gosterin onlara eski pabuclarini:) Ve musait bir yer ayirin, goz onunde bulundurun o sevimli seyleri.
Sevgiyle kalin...

13 Yorum:

nino dedi ki...

ayy ne kadar guzel bende sakliyorum kucukluklerini ne cabuk ta buyuyolar masallah hepsine

Damak Tadı dedi ki...

Sanırım çocuklu her evde ilk ayakkabılar itinalı bir şekilde korunuyordur..))Dünün bebekleri birden bugünün gençleri oldular maşallah..Allah herkesin evladını sakınıp korusun..

Sevgiler

semra mutfakta dedi ki...

Cnm ne güzel yazmışsın,ne güzel ifadeler bunlar.Seninle aynı fikirde olduğum için bende saklarım hep çocuklarımın eşyalarını ,özellikle ilk olanlar önemlidir.Ama göz önünde değiller şimdilik.Bu yazıyı okuduktan sonra raflarda ki yerlerini alacaklar kesin.görüşmek üzre cnm.Bu arada maşallah Allah bağışlasın çocukların çok tatlı.

Melek* dedi ki...

bunu iyi düşünmüşün bizde bizden küçükler giysin diye vermeyi düşünürken iyi oldu :) yazlıklarını saklıyım şimdiden:)

Bir Anne dedi ki...

Ninocugum, hele biraz daha buyusun oglusun, bak o pabuclar daha ne kiymete binecek. Saklamaya devam:)))

Amin Gul, Amin canim.

Tesekkurler Semra, cocuklarin hepsi tatli bence. Bu fotolar 3-4 yil oncesine ait aslinda, simdi daha buyukler:) Sen da sakliyorsun demek ilkleri, keyifli ama, degil mi?

Melek, ilk esyalarin ozel bir yeri var ya, ondan nasi saklamak istedik. Yoksa biz de digerlerini hep veriyoruz, verecek kimse bulabilirsek tabi:(

Sevgilerle...

Nilay Cinisli dedi ki...

canım ne güzel bir fikir...Gerçi Efeciğimin ayakları hala tombiş tombiş küçücük..ama büyüyünce mutlaka bu fikrini uygulayacağım..Teşekkürle canım

www.edasuner.com dedi ki...

Maşallah daha ünden mezun olacağı evleneceğin günleride gör kuzum ayakkabıları görünce ve resmini ben bile garip oldum annesi :)

Bir Anne dedi ki...

Sevgili Nilay, severim ben o tombis ayaklari, koklaya koklaya...

Eda, Guzel duana amin canim. Darisi basina ayni zamanda. Bebegin olsun, senden ne fikirler cikar kimbilir, sabirsizlikla bekliyoruz:)

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Nurgül'cüm ben de saklıyorum paşamın çok kıymetli minicik ayakkabılarını baktıkça o minicik yumuk ayaklar canlanıyor gözümde zaman ne çabuk geçiyor ve ne kadar hızlı büyüyor diye geçiriyorum içimden...
Koca bir adam olduğunda böylesi güzel fotoğraflarının yanında sergilemeli minicik ayakkabılarını :))
Sevgiler...

cocuklacocuk dedi ki...

ah ne cabuk büyüyorlar gerçekten zamana tanık bir tek kıyafetleri kalıyor zaten...

Bir Anne dedi ki...

Gercekten hizli buyuyorlar degil mi Burcu, sanki insanin icinde kaliyor, daha ben doymamistim ama dedirtiyor. Ama her yasin da baska lezzetleri oluyor, Allah onlari hep guzelliklerle karsilastirsin. Butun yavrulari...

Evet cocuklacocuk, ne guzel demissin, kiyafetler de olmasa anlamiyacagiz buyuduklerini hic...

b�ra karaca dedi ki...

benim 2,5 yasinda bir oglum ve 4 aylik bir kizim var.birden buyuduklerini dusunemedim ama bugunleri hatirlamak isteyecegimi ogrenmek iyi oldu.tesekkurler..

Bir Anne dedi ki...

Evlatlarinizi Allah bagislasin Busra hanim. Ben de sizin sitenizi ziyaret ettim ve cok begendim, tebrik ederim.