14 Nisan 2008

Kutlu Dogum Kutlu Olsun

image from umutrehberi
...

Açılsın göklerin kapıları

Açılsın perdeler, kat kat..

Çöllere dökülsün yıldızlar,

Dizilsin yollarına Yetimler, günahsızlar..

Çöl gecelerinden yanık

Türküler yapan kızlar

Sancağını saçlarıyla dokusun;

Bilal-i habeşi sustuysa;

Ezanlarını davud okusun!

Konsun – yine - pervazlara

Güvercinler,

“hu hu” lara karışsın Aminler,...

Mübarek akşamdır;

Gelin ey fatihalar, yasinler...

Arif Nihat Asya

Not: Diyanet Isleri Baskanliginin aldigi bir karar ile 1994 yilindan itibaren Peygamber Efendimiz SAS in dunyaya tesrif ettikleri 20 Nisan gununu de kapsayan 14- 20Nisan haftasi Kutlu Dogum haftasi olarak kutlanmaktadir. Cumleye kutlu olsun...
Ilgili haber ve aciklama icin lutfen bakiniz: Diyanet Isleri Baskanligi

27 Yorum:

recephilmi dedi ki...

Çok güzel bir ilâhi. Yüklüyorum şu an. Teşekkürler...

Bir Anne dedi ki...

Recep Hilmi bey, rica ederim. Keyif alasiniz, huzur bulasiniz.

ab-ı hayat dedi ki...

Çok sevdiğim ve sık dinlediğim bir ilahi,Kutlu doğum haftası tüm herkese güzellikler getirsin inşaallah....



sevgi ve muhabbetle....

recephilmi dedi ki...

Ablacığım bana "bey" demeyin ya daha ben yirmisinde çıta gibi delikanlıyım :)

gülizar dedi ki...

Nurgülcüğüm Allah razı olsun,senin ve bütün ümmeti Muhammedin kutlu doğum haftasının hayırlara vesile olması dileğiyle.

Bir Anne dedi ki...

Amin ab-i hayat, amin. Ben de cok seviyorum bu ilahiyi ayni zamanda:))

Tamam Recep Hilmi:))) Ustelik citaligina bir sey diyen olmadi ki:))Sadece kibarlik edeyim demistim:)))

Senden de Allah razi olsun Gulizarcigim, bu vesile ile Efendimiz SAS i daha bir yurekten anmis oluyoruz, cok heyecan verici, Elhamdulillah...

Bir Anne dedi ki...

Arkadaslar, ilahiyi bilgisayarina yuklemis olanlar icin yaziyorum; bir onceki versiyonda hem ses cok kaliteli degildi, hem de ilahi yarida kesiliyordu. simdiki daha kaliteli ve tamami var. Eger yuklemisseniz yeni ekledigimle degistirmenizi tavsiye ederim.

LAVANTİN dedi ki...

Nurgül, ben bu ilahiyi okusam bile gözlerim doluyor. Çok güzel dizeler.
Rabbim rasulünün yolunda yürümeyi nasip etsin.
Muhabbetle...

Adsız dedi ki...

Esselamü aleyküm.

Allah razı olsun. O kutlu nebiye layık olabilmek ümidiyle...

blogcu/zahide

Tatli Hatiralar dedi ki...

Kuru kuru coskusuz ruhsuz mevlidlerle degil, O'nu gercekten hatirlayarak hatirlatarak gecirmek nasip olsun insaallah Kutlu Dogum'u ... ve mubarek olsun O'nu taa gonulden seven herkese ..

yesildomates dedi ki...

canım ilahi şuan dinliyorum....
ve benim e çok sevdiğim bir ilahidir..vesile olduğun çok teşk.ederim..

kutlu doğum haftamız kutlu olsun...

Arzu-hâl dedi ki...

Neden böyle geç kutlandığını merak ediyorum. Peygamber Efendimiz (s.a.v.)Rebiülevvel ayının 12sinde dünyayı şereflendirmişlerdir. Üzerinden bir ay geçti halbuki.

Bir Anne dedi ki...

Haklisin Lavantincim, harika sozler. Ve guzel duan icin de AMIN...

Amin Zahidecim, Allah layik olmayi nasip eylesin ins. Amin.

Evet Sumeyracim, ins hakkini vererek anariz Efendimiz SAS. Bence bu Kutlu Dogum uygulamasi cok harika. Yani herkesin dogumunu, olumunu ne sasaalarla kutluyor, aniyoruz. Anilmaya, kutlanmaya en layik olan insan, Alemler yuz suyu hurmetine yaratilmis olan Yuce Insanininkini mi anmayacagiz. Bence artik cok daha guzel ve anlamli, sukurler olsun.

Bir Anne dedi ki...

Senin de bu guzel haftan kutlu olsun Yesil Domates:)))

Arzu hal, Efendimiz SAS in miladi dogum gunleri kutlaniyor Kutlu Dogum haftasi cercevesinde, 20 Nisana denk geliyor o da. Mevlid kandili (yani 12 rebiulevvel) ise Hicri dogum gunleridir. O yuce insanin dunyaya tesrifini senede degil 2 kez, her gun kutlasak az mi?

Arzu-hâl dedi ki...

Kutlamalar o kadar önemli değil bence. Önemli olan O'nun izinden gitmeye çalışmak. Kalbimizde O'ndan ayrılmamak.

Bir Anne dedi ki...

Elbette Arzu-hal, bizim icin oyledir. Amma velakin bu sevgiyi canli tutmak, herkesi bundan nasipdar eyleyabilmek, tum cihana haykirmak adina yapilan fiili dualardir bence anmalar, kutlamalar, ihmal gormezler...

Melek* dedi ki...

bu ilahiyi dinleyip birdaha bu ilahiden vaz geçen olmamıştır bence ablacım. çok güzel bir ilahi birde Efendimizi yazınlan her ilahi harika bizi alıp manevi bir iklime götürüyor. belki rüyamızda bile göremediğimiz o Ay yüzlüyü yanımızda gibi hayal ettiriyor bu ilahiler. Kutlu doğumumuz bu güzel gününmüz herkeze kutlu mübarek olsun...

Bir Anne dedi ki...

Haklisin Melekcim, vaz gecilmiyor bu guzel ezgiyi dinlemekten, bikilmiyor.

Ayşe dedi ki...

bu ilahi, her dinledigimde herzaman hissetmeyi istedigim bir halet-i ruhiyyeye goturur beni..ve benim baslangicimi da hatirlatir..ilk kasetim de bu ilahinin oldugu gulbestedir...

peygamber Efendimizi(s.a.v.) herdaim anmamiz, anlamamiz, yasamamiz ve yasatmamaiz dilegimle...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

günaydın bende sizin ve bütün müslümanların kutlu doğum haftamızı kutluyorum sevgiler

Bir Anne dedi ki...

Aysecim, bu ilahinin sende ozel bir yeri olmasi ne guzel, ben de cok seviyorum.

Rumeysacm, tesekkur ederim canim, seninki de kutlu olsun yeniden...

karakazan dedi ki...

Cok güzel bir ilahi öyle bir ask ile yazilmis ki insanin etkilenmemesi mumkun degil.
Paylastigin icin tesekkurler,Rasulün yolundan ayrilmamak dilegiyle.

selamlar,serap.

Bir Anne dedi ki...

Amin Serapcim, Allah ayirmasin...

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,


Bir konuda yardımınızı rica edeceğim.Yazının içinde bu şekilde müzik eklemek istiyorum ama ekleyeceğim site bloğun şifresini ve kullanıcı ismimi istiyor.Ben de güvenilirliğinden emin olmadığım için farklı bir yolu olup olmadığını sormak istiyorum .Siz nasıl eklediniz yazınıza bu ezgiyi.



Yardımcı olursanız sevinirim.


sevgiler...

Bir Anne dedi ki...

Merhabalar Bengisu,
Soylediginiz yol bana cok tekin gelmedi. Bu yolla bloga bir seyler ekleniyor ama, ben hic kullanmadim.
"www.imeem.com" adresli bir site var. Oradan hesap almistim. Istediginiz her turde muzik bulabilirsiniz orada. Arama yaptirip kodunu aliyor, blogunuza ekliyorsunuz. Kendi ozel bilgilerimi vermiyorsunuz. Tavsiye ederim.
Yine de daha detayli bilgi isterseniz yazisalim; "nurgul.celik@gmail.com" dan.
Sevgiler, kolay gelsin.

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Nurgül,


Mail adresinize mail gönderdim,bakabilirseniz sevinirim.


sevgiler...

Bir Anne dedi ki...

Merhaba Bengisu, baktim canim, cevabimi da yazdim, bekliyorum hadi sonucunu:)))
Kolay gelsin, sevgiler