01 Eylül 2008

I wanna live in a land called paradise

11 aylik yoldan gelmis, 11 aya sultan olmus bir ayi karsilamak mutluluk veriyor insana. Bu mutlulugumu sizlerle paylasmak adina bir hediye sunmak istedim degerli ziyaretcilerime. Umarim sarkida soylendigi gibi bir yerde yasariz hep birlikte, Ramazanin hurmetine.


Sarkiyi soyleyen; Kareem Salama, Mısır asıllı bir müslüman, aynı zamanda Amerikalı bir country singer. Küçük yaşta göçmen olarak gittiği Amerika' da ailesinin de desteği ve yönlendirmesiyle müziğe başlamış. Daha fazla bilgi icin buyrun: Kareem Salama
Hayirli, bereketli, feyizli, dolu dolu, guzel bir Ramazan gecirmeniz umidi ile...

5 Yorum:

Bir abla dedi ki...

"Terrorists hijacket my religion",yazisi ilgimi cekti, ne kadar da dogru,gercekten cok guzel bir video,bizlere de ulastirdigin icin tesekkur ederim.Sevgiler
Bir abla

kalderavolkan dedi ki...

Ben neden göremiyorum videoyu :(

Bir Anne dedi ki...

Bu "bir abla" benim guzel ablam olmasin?:)))

Kalderavolkan, videoda bir hata olmus, simdi gorunmesi lazim...

LAVANTİN dedi ki...

Insallah diyorum.Hayirli ramazanlar...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Sevgili Nurgül,

Ramazan ayı herkese hayırlı olsun, bereket getirsin...