04 Aralık 2008

Rengarenk Boncuklarla Bayram Kutlaması

Bolca fotoğraf bugün size. Bilhassa kız çocukları için harika bir el işi malzemesinin fotoğrafları bunlar. Bu plastik boncukları Amerika' dan almıştık, buralarda göremedim. Biz çok seviyoruz bu boncukları. Kızım birine hediye vermek istediği zaman hemen bu küçük boncuklarla harikalar çıkarıyor ortaya. Kimini veriyoruz, kimine kıyamayıp evimizde sergiliyoruz.
Setimizde renk renk boncuklarımız ve şekil şekil kalıplarımız var.
Minik silindircikler halindeki boncukları üzerlerinde iğne iğne çıkıntıları olan kalıplara diziyor, kalıbın üzerine özel kağıdını örtüyor, kibarca ütülüyor benim kızım. Boncuklar ütünün hararetinden eriyip birbirlerine yapışıyorlar ve ortaya renkli ve cici bici bir figür çıkıyor.
Ne mi yapıyor sonra benim kız bu figürü? İster anahtarlık, ister buzdolabı süsü, ister cam süsü, ister çanta dekoru... Ne isterse canı o an.
İnşallah burada da oyuncakçılarda vs bulabilirsiniz de siz ve sizin yavrularınız da tadarsınız bu güzel boncuklarla harikalar yapmanın keyfini.
Bu bayram hediye paketlerinin kenarına farklı bir renk katmak isteyenlere tavsiye olunur.
Şimdiden hayırlı, uğurlu, mübarek bayramlar...

25 Yorum:

özii dedi ki...

Merhaba,
Bu ne keyifli bir şeydir bilirim. Çocukluğumda renkgarenk bardak altlıkları yapmıştım . Özendim şimdi bak :))

Çok cici olmuşlar...

armina dedi ki...

Çok güzeller, özellikle çanta şeklinde olanlara bayıldım.

Papatya Prenses dedi ki...

bayıldım!harikalar çıkarmış maşallah :)
buralarda bulsam hemen alırım,ben bile oturur yaparım:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika bir oyunmuş bu 30 yaş ustu için de uygun mu :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika bir oyunmuş bu 30 yaş ustu için de uygun mu :))

diyar dedi ki...

Nurgulcum,bu boncuklardan burada bazi kisilerde gordum,gercekten cok hos seyler cikariyorlar.nerde ve nasil buluyorsun bana da soyler misin,belki yegenlerime gotururum,Turkiye`ye gidislerimde,Kizinin da ellerine saglik,hepinize hayirli bayramlar.

ab-ı hayat dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte olabileceğiniz, mutlu, huzurlu, güzelliklerle dolu ve içinize sinen bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

Sevgiler…

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Nurgül sen çocuklarınız için demişsin ama benim de pek canım çekti bu rengarenk boncuklarla çalışmayı :))
Mutlu bayramlar :))

armina dedi ki...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum. İyi bayramlar...

serinmavi dedi ki...

Hayırlı bayramlar diliyorum canım...Selamlar....

şengül dedi ki...

nurgül keşke burada olsa alsak boncuk lardan oyalanmış olur kızım ellerine sağlık kızının canım
senin ve ailenin bayramı kutlu olsun sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

karakazan dedi ki...

Varlığı ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmesine vesile olan Kurban Bayramınız mübarek olsun.

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Çocukların el becerilerinin gelişmesi için ne güzel bir uğraşı...

Kızında marifetlerini senden almış Nurgülcüğüm çok güzel şekiller çalışmış...

Bayramınızı da kutluyorum... Sevgiler...

güLâLe dedi ki...

çok ciciymiş gerçekten..
hamarat olacak kız ufaktan belli maşallah :)

mutlu bayramlar dileriz ailenizle sevdiklerinizle..

Yaren dedi ki...

Canim senin ve ailenin kurban bayramini yürekten kutlar daha nice güzel bayramlari tüm sevdiklerinle gecirmeni dilerim.

Bir Anne dedi ki...

Merhabalar,
Bayramda gelen butun arkadaslara tesekkurler. Evde olmadigim icin cevabi gec yaziyorum, kusura bakmayiniz.

Kisa bir bilgi vereyim; bu boncuklari arayanlar icin. Turkiye'de cok aradik ama bulamadik biz, yazida da belirtmistim zaten bunu. Amerika'da ise craft storelarda bulabilirsiniz veya buyuk marketlerin bu tarz esyalar olan reyonlarinda.

Sevgiyle,
Nurgul

Leyya dedi ki...

gerçekten çok sevdim ben bunu.hayatım incik boncuk zaten))kızım için bulabilsem hemen alırdım(tabii kız bahane aslında)).bu arada özlettiniz kendinizi bir annecim)daha sık okumak isterim sizi..bende geçmiş bayramı kutluyorum.selamlar..

ESRADAN dedi ki...

merhabalar gönlünüzce güzel pırıl pırıl bir gün dilerim,sevgiler

gülizar dedi ki...

HEPSİ ÇOK ŞEKER GERÇEKTEN ÇANTA ŞEKLİNDE OLAN DAHA Bİ HOŞ SANKİ :))
GÜZEL BİR HAFTA DİLEĞİYLE...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

merhabalar canım nasılsın ellerine sağlık kusura bakma bu aralar girmek istediğim halde yoğunluktan bir türlü ne sizlere nede bloğuma zaman ayıramıyorum zaman buldukca gelmeye çalışıyorum lütfen bloğumu yalnız bırakmayın olurmu sevgilerimle güzel bir hafta geçirmeniz dileğimle hoşçakalın

Adsız dedi ki...

Sevgili Biranne, sanırım bu boncuklardan İKEA da bulabilirsin. Kızımın eline alıpta bırakmadığı bunlara benzer renkli boncuklarla dolu kocaman bir plastik kavanoz satın almak zorunda kaldım:))Ne işe yaradığını çok merak ediyordum. sayfanızda görünce bunlar olduğunu tahmin ettim. Geçmiş Bayramınız kutlu olsun. suheylatoprakci@hotmail.com

Dera dedi ki...

Merhaba burda gorunce ilgimi cekmisti boncuklar Ankarada Cepa Alisveris merkezindeki Joker magzasininda var benim oglum cok kucuk o yuzden almadim ama kendim icin alsam mi diye dusundum cok guzeller.Derya

Ferda dedi ki...

Bu boncuklardan bulabileceginiz bir yer daha: ankara dikmen caddesi Morpa oyuncak magazasi...bende gordugum zaman bayilmistim ve zeynep sayesinde ne islere yaradigini gormus olduk..sevgiler

Bir Anne dedi ki...

Anlasilan arayan buluyor:))
Sevgili Suheyla, Derya ve Ferda hanimlar, verdiginiz bilgiler icin cok tesekkur ediyoruz.
Boncuk arayanlara duyurulur, yukarida adi gecen magazalarda varmis:)))