28 Ağustos 2009

Ramazan'da AKWA, AKWA'da Ramazan



Ramazan-ı Şerifiniz mübarek olsun Efendim. Günleriniz bu ayın anlamına yakışır şekilde ibadetle, huzurla geçsin inşallah.
Kimine göre gönül eğlendirmenin ve gün boyu boş kalan mideleri nasıl doldursak diye düşünmenin dışında, adeta bir alıştırma, güzel müslüman olma çalışması ve tatbikatı olan bu bir aylık zaman dilimini güzel değerlendirebilmek hepimizin muradı olmalı. İnşallah.
Bendeniz son zamanlarda AKWA mızla iştigal ededurayım, buralar yine öksüz kaldı. İçim elvermedi, koştum geldim de sizi de buyur edeyim dedim. Gelin AKWA' da birlikte olalım, birbirinden değerli kalemlerin ucundan dökülenleri okuyalım. Söylemiş miydim, editörlerinden biri olduğumu AKWA' nın. Şimdi anlaşıldı, neden bu kadar anlattığım, değil mi? :)
AKWA'da Ramazan'da neler mi var?
Ve tabi ki Tefekkür Soruları, Ruh Sağlığı Soru-Cevap köşesi ve daha bir çoğu...
Ramazan'da ve her zaman AKWA'ya buyrun Efendim...

0 Yorum: