01 Ekim 2012

Makarna Şöleni



Her hafta başı, çocukları okula bırakıp gelirken mahalledeki süpermarkete uğramak adetim oldu. Aslında adetler ihtiyaçlardan doğuyor ama, boşverin siz onu, bu günlerde "içinde bulunduğun durumun hep pozitif yanlarını gör ve zevk almaya bak" modunda olduğum için, güzel güzel 'Bir Anne' lik vazifelerimi yapıyorum.
Çocuklarla okul ev arası birebir seyahatlarimizde (zira ikisi farklı zamanlarda çıkıyor okuldan) onlarla konuşup sohbet etme şansı buluyorum, birbirimizle daha çok birlikte olmak güzel. Ama yine de şu bumper stickerda yazanlar da, hep aklımın bir köşesinde: "My kids drive me crazy, I drive them everywhere else:))"
Neyse, makarna şöleni dedik yazımızın başlığına ya, hani bahsettiğim o sabah sabah market ziyaretlerimde gördüğüm kocaman bir pankartvari bir foto var ki marketin tavanından aşağıya sarkan, aç karnıma beni "eve git, makarna pişir, hem de aynı bu resimdeki gibi " hayallerine sokuyor her seferinde. Artık karşı koyamadım bu hayale.
Şaka bir yana, gerçekten insan aç değilse bile, hiç sevmediği bir şey bile olsa nasıl allayıp pulluyorlar ama, şaşılacak şeydir.

Not: Bu yazıyı bundan 2 sene önce yazmışım, draftta gördüm ve yayınlamadan edemedim. Yazıda değinmek istediğim büyük ihtimal Amerika'nın allayıp pullamakta üstüne olmayan bir memleket olduğuydu sanırım. Lafı oraya getirecektim sanırım. Ama getirmemişim, kalmış:)
Makarnanın nasıl yapıldığı ise keyfinize kalmış. Beni market pankartı harekete geçirmiş. Bakalım benim fotolar sizi harekete geçirecek kadar etkili mi? :)

2 Yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba, yakında ailece floridaya gitme ihtimalimiz var. orası hakkındaki, görüşlerinize ,ht,yacım var.teşekkürler
kucakta bebekle kötü yazdım kusura bakmayın
nimesay040@yahoo.com

Bir Anne dedi ki...

Merhaba,
Ben artik Fl.da da oturmuyorum ama, sorularinizi seve seve cevaplandirabilirim.
Size mail atacagim,
Sevgilerle